نمایش نوار ابزار

اولین جلسه کمیسیون ماده 5 آیین نامه ایجاد و فعالیت سینماها در شهر تسوج برگزار گردید

سه شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷

اولین جلسه کمیسیون ماده 5 آیین نامه ایجاد و فعالیت سینماها ، در جهت استفاده چند منظوره و راه اندازی سینما در سالن فرهنگسرای شهرداری تسوج با حضور مسئولان متولی استانی ، شهرستانی و شهری برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه شهردار تسوج در جهت استفاده چند منظوره از سالن فرهنگسرای شهرداری تسوج گفت : با توجه به مکاتبات انجام یافته با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و پیگیری های مجدانه سرکار خانم دکتر آقاپور علیشاهی و همچنین کمبود فضای فرهنگی در منطقه راه اندازی سینما در این شهر لازم و ضروری می باشد.

مهندس سلیمانی نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز ضمن اعلام کامل آمادگی اداره کل استان در جهت راه اندازی سینماهای دیجیتال در شهرها گفت : به منظور پر نمودن اوقات فراغت ، افزايش سالنهاي نمايش فيلم و افزايش سرانه و ظرفيت سالن هاي سينمايی کشور قصد دارد تا سالن اجتماعات موجود در شهرها(سالن های حائز شرایط لازم ) را تغيير کاربري داده و براي نمايش و پخش فيلم هاي سينمايي آماده کند .

وی افزود: از ابتدای سال جاری 6 سالن اجتماعات در سطح استان جهت راه اندازی سینما دیجیتال در دستور کار قرار گرفته و با توجه به ظرفیت های موجود در سالن فرهنگسرای شهرداری و شهر تسوج با رعایت ظوابط های لازم و ضروری ، راه اندازی سینما در این شهر امکان پذیر می باشد.

در خاتمه بخشدار تسوج نیز با اشاره به غنای فرهنگی  شهر و بخش تسوج راه اندازی و وجود این سالن به عنوان پتانسیل فرهنگی در منطقه قابل ستایش و پیگیری های شهرداری و شورای اسلامی شهر نیز قابل تقدیر و تشکر می باشد.

وی هم چنین بر همکاری دستگاه های بخش در جهت  رفع مشکلات و تامین ظوابط مربوطه تاکید نمود.

دیدگاه ها